The Girl Who’s Allergic To Herself
De Britse kampioen paragymnastiek Natasha Coates heeft een zeldzame aandoening die een ernstige allergische reactie kan veroorzaken op alles, zelfs op zichzelf. Na 27 keer met een anafylactische shock op de intensive care te zijn beland, is ze vastbesloten om te herstellen en hopelijk weer deel te nemen aan wedstrijden.