Disney Mickey and the Roadster Racers
Mickey, Donald, Goofy, Minnie en Katrien runnen een garage in Jippiedal waar ze hun roadsters klaar maken om door het dorp en over de hele wereld te racen!
Grip-slip-jipperdiedee! Het superzestal is onderweg! Mickey, Donald, Goofy, Minnie en Katrien runnen een garage in Jippiedal waar ze hun roadsters klaar maken om door het dorp en over de hele wereld te racen! En als ze niet onderweg zijn, hebben Minnie en Katrien nog hun eigen bedrijfje; de Handige Hulpjes. Daarmee zijn ze een helpende hand voor allerlei mensen in het dorp. Ga mee op nieuwe avonturen met Mickey en z'n vriendjes. Op uw plaatsen, klaar, af!