Au Voleur
Isabelle is lerares. Bruno is een dief. Samen beginnen ze te geloven dat ze geluk zouden kunnen vinden. Op de dag dat de politie de strop aantrekt, vlucht Bruno weg en neemt Isabelle met zich mee. Middenin het bos verbergen ze zich en hebben ze elkaar lief, tijdloos, in een ultieme poging om de gewelddadigheid van de wereld buiten te houden.