Culprits
Gezinsman Joe Petrus leeft de Amerikaanse droom met zijn verloofde en stiefkinderen. Zonder dat zij het weten, was Joe drie jaar geleden betrokken bij een mysterieuze misdaad en lijkt zijn gevaarlijke verleden hem in te halen. Wanneer een moordenaar het gemunt heeft op het team achter de misdaad, realiseert Joe zich dat het een kwestie van tijd is dat zijn familie het doelwit wordt. Hij keert terug naar Londen om zijn oude team op te sporen en uit te zoeken wie achter hen aanzit.
Joe's leugens lopen uit de hand en een flashback onthult een schokkend nieuw lid van de Culprits.
Specialist krijgt onverwacht bezoek en Joe probeert de dreiging te neutraliseren.
Na een ongemakkelijk weerzien reizen Joe en Agent naar Frankrijk op zoek naar de moordenaar.
De moordenaar nadert de Culprits en zijn motieven worden duidelijk. Maar voor wie werkt hij?
De Culprits doen een ontdekking en de val die is opgezet, neemt een duistere wending.
De Culprits worden overmeesterd en een ontzette Joe staat voor een onmogelijke beslissing.
Joe probeert Dianne in een val te lokken. Het lot van zijn familie hangt ervan af.