World's Greatest Train Journeys from Above
Met het oog op de technische uitdagingen kijken we door middel van luchtfotografie naar de buitengewone spoorwegen die door prachtige landschappen lopen.
Deze zesdelige serie volgt enkele van 's werelds meest spectaculaire treinreizen van bovenaf en vanaf de grond en neemt de kijker mee op een geweldig avontuur. We vliegen over spectaculaire landschappen en ontdekken uitzonderlijke techniek, en we ontmoeten de mensen die deze ongelooflijke spoorwegen onderhouden en exploiteren, en de mensen die ernaast wonen.