We Were the Lucky Ones
Gebaseerd op de bestseller van Georgia Hunter in de New York Times, is We Were the Lucky Ones een serie die gebaseerd is op het ongelooflijke waargebeurde verhaal van een Joodse familie die aan het begin van de Tweede Wereldoorlog van elkaar gescheiden wordt. De serie volgt hen de hele wereld over terwijl ze er alles aan doen om te overleven en zich te herenigen.