Descendants
In een hedendaags koninkrijk moet de zoon van de koning en koningin (Belle en het Beest) de troon overnemen. Hij geeft de kinderen van beruchte Disneyschurken de kans om zich te verlossen uit gevangenschap met de andere schurken. Ze mogen in het koninkrijk naar school, samen met iconische Disneyhelden. Volgen de tieners de voetstappen van hun schurkenouders, of vinden ze hun innerlijke goedheid?