Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke
Wanneer de populaire vlogger Ruby Franke in augustus 2023 wordt gearresteerd wegens kindermisbruik, wordt dit al snel een van de meest spraakmakende verhalen van Amerika. Jarenlang toonde het YouTube-kanaal van de Frankes een gezond en gelukkig gezinsleven, met op het hoogtepunt bijna drie miljoen volgers, maar gelukkige gezinnen zijn zelden wat ze lijken.
Wanneer de populaire vlogger Ruby Franke in augustus 2023 wordt gearresteerd wegens kindermisbruik, wordt dit al snel een van de meest spraakmakende verhalen van Amerika. Jarenlang toonde het YouTube-kanaal van de Frankes een gezond en gelukkig gezinsleven, met op het hoogtepunt bijna drie miljoen volgers, maar gelukkige gezinnen zijn zelden wat ze lijken. Toen de eerste barsten zichtbaar werden, wendde de familie zich tot hulpverlener Jodi Hildebrandt voor begeleiding, maar al snel belandden ze in een nachtmerrie. Alleen de Frankes weten wat zich in hun huis heeft afgespeeld. In deze serie zullen Shari en Chad, de twee oudste kinderen van de Frankes, samen met Ruby's echtgenoot Kevin voor het eerst uitgebreid hun verhaal delen voor de camera. Met exclusieve beelden van de Frankes, hun vrienden en buren en met meer dan 1000 uur aan niet eerder vertoonde opnamen van hun YouTube-kanaal, duikt Devil in the Family: The Fall of Ruby Franke diep in het verhaal rondom de zaak Ruby Franke. Deze serie vertelt het verhaal over het familiedrama, over het volwassen worden en over de gevaren van een online leven.