Hitler’s American Battleground
Hitler’s American Battleground volgt een team maritiem archeologen op een missie om een vergeten kerkhof uit WOII te veranderen in een monument ter ere van de gevallenen.
Enkele weken na Pearl Harbor vielen Duitse onderzeëers Amerikaanse schepen aan vlak voor de kust van North Carolina en zaaien daar dood en verderf. Hitler’s American Battleground doet verslag van dit vrijwel onbekende conflict en volgt een team maritiem archeologen op een historische missie om het vergeten kerkhof te veranderen in een monument ter ere van de gevallenen.