Close to September
Close to September' volgt Alejandra die op een camping aan zee woont. Wanneer ze Amara ontmoet, een mysterieuze stadsmeid, wordt ze geconfronteerd met oude trauma's en moet ze haar grenzen en ideeën over de liefde herzien.
Close to September' vertelt het verhaal van Alejandra, een jonge vrouw die met haar familie op een bescheiden camping aan de kust woont. Haar dagen zijn gevuld met verveling en vluchtige zomerromances. Tijdens de vakantieperiode brengen toeristen nieuwe energie, verhalen en kansen voor korte affaires. Op een feestnacht ontmoet ze Amara, een mysterieuze, zelfverzekerde meid uit de stad. Door haar relatie met Amara wordt Alejandra geconfronteerd met haar oude trauma's en moet ze haar zelfopgelegde grenzen herzien.