Beverly Hills Chihuahua 2
De wereld van chihuahua-ouders Papi en Chloe wordt op z'n kop gezet door puppy's. Maar wanneer hun baasjes in moeilijkheden raken, zijn de kleintjes niet te stoppen om hun baasjes te helpen, want in goede en zware tijden, blijft familie altijd bij elkaar. Dus Papi en Chloe ondernemen een heldhaftig avontuur en laten zien dat grote helden klein van formaat kunnen zijn.