Bombing Pompeii
Pompeii, de meest verbazingwekkende tijdcapsule van de wereld. Ooit was het een bruisende en uitgestrekte Romeinse stad, maar na de uitbarsting van de Vesuvius in 79 na Christus werd het eeuwenlang bedolven onder as en rotsen en tijdens de Tweede Wereldoorlog werd de stad bijna voor de tweede keer verwoest. Deze indrukwekkende special volgt de uitzonderlijke missie van een wetenschappelijk team dat op zoek gaat naar de bommen om deze prachtige oude stad te behoeden voor verdere verwoesting. Dankzij het werk van het team zullen we het mysterie ontrafelen waarom Pompeii tijdens de Tweede Wereldoorlog het doelwit was van de VS en het Verenigd Koninkrijk.