Star Wars: Visions
De serie is terug met negen nieuwe animeverhalen van legendarische Japanse studio's die de mythologie van Star Wars belichten door middel van hun unieke stijlen.
Verdwaald en opgejaagd door Jedi-jagers vindt Kara een schip bestuurd door een mysterieuze droïde.
Een opdracht voor een duistere industrieel heeft onverwachte gevolgen voor een premiejager.
Terwijl ze vluchtelingen helpt ontsnappen, wordt F geconfronteerd met spoken uit haar verleden.
Wanhopig om geld neemt een smokkelaar een klus aan: een gezochte prins redden van het Keizerrijk.
Blind geworden in de strijd moet een Jedi-padawan een reeks spirituele beproevingen ondergaan.