All That Glitters
Een tiener steelt de tas van een rijke vrouw, maar door een ongeluk raken hun levens verstrengeld. Eddie ontdekt dat Margarets leven helemaal niet perfect is. Hij had geen idee dat ze zoveel gemeen hebben, inclusief oude wonden en trauma’s.
Margaret is een welgestelde echtgenote en moeder uit Chelsea die alles lijkt te hebben. Eddie, een wanhopige tiener van de andere kant van de stad, denkt dat rijke mensen een makkelijk leven hebben. Wanneer hij Margaret ziet, grijpt hij zijn kans en berooft haar. Hij vlucht weg met haar designertas, maar Margaret zet de achtervolging in en er gebeurt een auto-ongeluk. Hun werelden raken plots verweven met elkaar en Eddie ontdekt dat ook Margarets leven zeker niet gevrijwaard bleef van problemen – een verontrustende weerspiegeling van zijn eigen jeugdtrauma’s.