O'Dessa
O'Dessa is een rockopera die zich afspeelt in een post-apocalyptische toekomst. Een boerenmeisje gaat op een queeste om een familie-erfstuk terug te krijgen. Haar reis brengt haar naar een gevaarlijke stad waar ze de kracht van het lot en haar zangstem aanwendt om de ziel van haar ware liefde te redden.