Pride
De serie toont de FBI-surveillance van homoseksuelen tijdens de Lavender Scare van de jaren 50 tot de 'Culture Wars' van de jaren 90 en daarna. Ook onderzoekt het de queer-erfenis van de Civil Rights Movement en de strijd om huwelijksgelijkheid.
Een onthullende kijk op het bruisende en rijke leven van homoseksuelen in de jaren 50.
Cheryl Dunyelaat zien hoe de jaren 70 een nationale beweging tot stand brachten.
In de jaren 80 nam in New York het aantal LHBTQ+-mensen toe en ontstond de drag ball-cultuur.
De jaren 90 moesten een nieuw tijdperk inluiden voor de LHBTQ+-gemeenschap, althans dat dachten ze.
De jaren 2000-2009 waren een nieuw tijdperk voor queers, maar dat gold niet voor transgenderrechten.