Down With Love
In het New York van 1963 valt een adviescolumniste die de liefde heeft afgezworen voor een rokkenjager en journalist die haar in de val wil lokken.
Wanneer een rokkenjager, macho man, man van de wereld en journalist voor een mannentijdschrift een populaire feministische auteur met haar eigen geheime agenda ontmoet, ontketent dat een klassieke, hilarische strijd tussen de geslachten die leidt tot een typische, romantische goede afloop.