The Help
The Help is een inspirerend verhaal over een aantal zeer verschillende vrouwen in het Zuiden van de VS in de jaren zestig, die een geheim schrijfproject opzetten. Een tijdloos verhaal vol humor over het vermogen om verandering tot stand te brengen.