Vaiana
Disney brengt de geliefde animatie tot leven in deze live-actionfilm. Wanneer Vaiana (Catherine Laga'aia) de roep van de oceaan volgt, vertrekt ze samen met de beruchte halfgod Maui (Dwayne Johnson) op een onvergetelijke reis, voor het eerst voorbij het rif van haar eiland Motunui, om haar volk een toekomst te geven.
In 'Vaiana', Disney's live-actionbewerking van de geliefde animatiefilm, volgt Vaiana (Catherine Laga'aia) de roep van de oceaan. Ze vertrekt samen met de beruchte halfgod Maui (Dwayne Johnson) op een onvergetelijke reis, voor het eerst voorbij het rif van haar eiland Motunui, om haar volk een toekomst te geven. De film is geregisseerd door Thomas Kail ('Hamilton'), geschreven door Jared Bush en Dana Ledoux Miller, met originele muziek van Lin-Manuel Miranda, Opetaia Foa'i en Mark Mancina.