Samantha Who?
Samantha komt uit een coma met geheugenverlies en herinnert zich niets over haar leven. Ze schrikt verschrikkelijk van wat ze over zichzelf te weten komt en belooft haar leven te beteren.
Als makelaar Samantha Newly uit een coma komt met retrograde amnesie, herinnert ze zich niets over haar verleden. Ze herkent haar ouders, vriendin Dena en haar vriend Todd niet. Ze weet niet dat ze in geen jaren met haar ouders heeft gesproken, en met Dena niet sinds groep 8, en ook niet dat ze het heeft uitgemaakt met haar vriend. Als ze uit het ziekenhuis wordt ontslagen, trekt Samantha in bij haar ouders, waar feestbeest Andrea haar verwelkomt. Andrea vertelt Samantha niet dat ze een rehabiliterende alcoholiste is, die Todd bedriegt, noch dat ze meedogenloos en egocentrisch is en een schuld van 30.000 dollar heeft. Naarmate Samantha meer details over haar verleden te weten komt, zweert ze te veranderen. Ze praat met Frank, de portier van het gebouw waar ze met Todd woonde. Frank biedt inzichten in wie ze was en helpt haar om haar leven te beteren.