Mr. Crocket
Een alleenstaande moeder denkt dat ze de oplossing heeft gevonden om haar kind rustig te krijgen: een videoband met daarop een vreemd kinderprogramma genaamd Mr. Crocket's World. Maar vanuit de videoband wil een duister en bloederig geheim hun huis binnendringen.