The Hand that Rocks the Cradle
Een spannende, psychologische thriller met een nieuwe insteek op de klassieke film over een moeder uit de gegoede klasse in de buitenwijken die een oppas in huis haalt, maar ontdekt dat die niet is wie ze zegt te zijn.