Ella McCay
In ‘Ella McCay’ van 20th Century Fox, een comedy over de mensen van wie je houdt en hoe je het met ze uithoudt, probeert een idealistische jonge vrouw haar familie te combineren met haar werk. De film is van de hand van schrijver-regisseur James L. Brooks (‘As Good as It Gets’, ‘Terms of Endearment’, ‘Broadcast News’, ‘The Simpsons’). De rollen worden vertolkt door sterren waaronder Emma Mackey, Jamie Lee Curtis, Jack Lowden, Kumail Nanjiani, Ayo Edebiri, Spike Fearn, Rebecca Hall, Julie Kavner, Becky Ann Baker, Joey Brooks, Albert Brooks en Woody Harrelson.