All of Us Strangers
Op een avond in zijn bijna lege torenflat in Londen heeft Adam een toevallige ontmoeting met zijn mysterieuze buurman Harry, die het ritme van zijn dagelijkse leven overhoop gooit. Naarmate ze hechter worden, voelt Adam zich meer aangetrokken door zijn ouderlijk huis, waar het lijkt alsof zijn reeds lang geleden gestorven ouders allebei nog leven en er nog net zo oud uitzien als toen ze meer dan dertig jaar eerder gestorven zijn.