Grazing the Sky
Een intiem kijkje in het leven van moderne circusartiesten in en buiten Cirque Du Soleil. De film volgt de verhalen van verschillende artiesten en geeft kijkers een ongekend inzicht in hun leven en kunst. Een eerbetoon aan de menselijke geest en de kracht van het volgen van je dromen. Het is ook een hommage aan de gratie en kracht van artiesten die hun lichaam als hun instrumenten gebruiken.