The Fantastic Four: First Steps
In dit verhaal dat zich afspeelt in een op de jaren 60 geïnspireerde, retrofuturistische wereld, staat de eerste Marvel-familie voor een moeilijke uitdaging. Ze moeten de aarde verdedigen tegen een ruimtegod en zijn mysterieuze gezant en worden daarbij gedwongen om hun leven als helden te combineren met hun familieleven.
In 'The Fantastic Four: First Steps' van Marvel Studios, dat zich afspeelt in een op de levendige jaren 60 geïnspireerde, retrofuturistische wereld, maken we kennis met de eerste Marvel-familie — Reed Richards/Mister Fantastic, Sue Storm/Invisible Woman, Johnny Storm/Human Torch en Ben Grimm/The Thing. Ze komen voor een moeilijke uitdaging te staan. Ze moeten de aarde verdedigen tegen de vraatzuchtige ruimtegod Galactus en zijn mysterieuze gezant Silver Surfer en worden daarbij gedwongen om hun leven als helden te combineren met hun hechte leven als familie. En alsof Galactus' plan om de hele planeet en al zijn bewoners op te slokken nog niet erg genoeg was, wordt het ook nog eens heel persoonlijk.