The Blind Turtle and the Endless Sea
Een vrouw blijft maar rennen. Een mysterieuze man weet alles over haar leven. Een schildpadspeld. Een onverwachte ontmoeting in een lift op weg naar de 54e verdieping die ons ergens anders naartoe brengt.