Interior Chinatown
Interior Chinatown gaat over Willis Wu, een achtergrondpersonage dat vastzit in een politieserie en zijn weg probeert te vinden naar het grote verhaal. Gaandeweg ontdekt hij geheimen over de vreemde wereld waarin hij leeft en over de verborgen geschiedenis van zijn familie.
Willis probeert hogerop te komen. Lana probeert haar baan te behouden door te slijmen bij Green.