Vigilante
In deze actiethriller leidt Kim Jiyong een dubbelleven, overdag is hij student aan de Koreaanse Nationale Politie-academie en 's nachts is hij burgerwacht, waarbij hij persoonlijk criminelen bestraft die de wet ontduiken. Hij wordt omringd door mensen die allemaal zo hun eigen bedoelingen hebben.
Kim Jiyongs moeder is gedood door een gangster en Kim gaat criminelen straffen die de wet ontduiken.
Copycat-misdaden komen landelijk voor en Jo Heon en Choi Miryeo jagen op de Vigilante.
De nep-Vigilante wil de krachten bundelen en Jo Heon zoekt naar de identiteit van de Vigilante.
Miryeo doet verslag van de vermeende misdaden van Sewool en Kim Jiyong en Jo Heon komen in conflict.
De Muis probeert zijn hachje te redden door Kim Samdoo op te offeren, maar Samdoo neemt wraak.
Kim Jiyong verzamelt alle betrokkenen op één locatie en het laatste gevecht begint.