Step by step
Een kleine regenlaars ontwaakt aan de oever van een rivier en probeert haar weg naar huis te vinden door een bos. Onderweg raakt ze bevriend met een hongerige muis. Samen reizen ze verder, totdat ze bij een weg uitkomen die de kleine regenlaars alleen moet oversteken.