Qué pelo más guay
De kleine criminelen Fran en Eddie wachten op een drugsdeal in een verlaten kapsalon. Wanneer de een naar het toilet gaat, wordt hij onverwacht door de tijd geslingerd, terwijl de ander een surrealistische reis door de film zelf begint. Een wilde, inventieve Spaanse komedie die in alle opzichten een trip is.