Shardlake
Het is 1536. Het leven van Matthew Shardlake wordt verstoord als Thomas Cromwell hem opdraagt om een verdachte dood in het afgelegen klooster van Scarnsea te onderzoeken. Bedrog en corruptie zijn er wijdverbreid en al snel wordt duidelijk dat de moord niet de eerste is. Shardlake raakt verstrikt in een web van leugens dat niet alleen zijn integriteit, maar ook zijn leven bedreigt. Deze meeslepende detectiveserie is gebaseerd op de populaire Tudor-mysterieromans van C.J. Sansom.