PORTRAITS DE VOYAGE : JAPON - Hojo Jutsu
Hojojutsu is een traditionele Japanse krijgskunst die bestaat uit het vastbinden van een persoon met touw. Kinbaku is de Japanse bondagetechniek die ooit door de politie werd gebruikt en sindsdien een ondeugend doel kreeg in erotische en sadomasochistische spelletjes.