Drive Me Crazy
Twee middelbareschoolleerlingen die compleet van elkaar lijken te verschillen, ontdekken dat de laatste persoon die zij denken te willen… de enige persoon is die ze het hardst nodig hebben.
Een tienerjongen en tienermeisje die hun leven lang vrienden zijn, sluiten een pact dat ze samen naar het eindexamenfeest gaan wanneer hun veronderstelde dates hen afwijzen. Als onderdeel van een ingewikkeld plan om hun grote avond perfect te maken, geeft zij hem een make-over zodat hij tussen de rest van de menigte past en doen ze net alsof ze verliefd op elkaar worden. Er ontstaan complicaties wanneer ze ware gevoelens voor elkaar krijgen.