Z-O-M-B-I-E-S 4: Dawn of the Vampires
Als hun zomerautovakantie een onverwachte omweg maakt, worden zombie/cheerleader-alien-liefjes Zed en Addison per abuis kampleiders voor twee ruziënde monstergroepen – daglopers en vampiers. Als de spanningen oplopen tussen de rivaliserende groepen, moet het team uit Seabrook de dagloper Nova en de vampier Victor overtuigen om hun strijdende werelden te verenigen tegen een nog grotere bedreiging voor hen allen.