Straight Outta L.A.
De kleuren, aura en spelers van de Los Angeles Raiders waren een cultureel fenomeen. Regisseur Ice Cube werpt een blik op het onverwachte huwelijk tussen de opstandige NFL-franchise en de glamourhoofdstad van Amerika.