Tell Me Lies
'Tell Me Lies' gaat over een turbulente, maar opwindende relatie die zich over een periode van acht jaar ontwikkelt. Lucy Albright en Stephen DeMarco ontmoeten elkaar op de universiteit, op een leeftijd waarop schijnbaar alledaagse keuzes langetermijngevolgen kunnen hebben. Ze raken al snel verstrikt in een verslavende relatie die niet alleen hun leven, maar dat van iedereen om hen heen voorgoed zal veranderen.