A Haunting In Venice
'A Haunting in Venice' speelt zich af in het naargeestige Venetië van na de Tweede Wereldoorlog op Allerheiligenavond en is een angstaanjagend mysterie waarin de beroemde speurder Hercule Poirot terugkeert. Nu hij met pensioen is en in zelfopgelegde ballingschap in Venetië leeft, woont Poirot met tegenzin een seance bij in een vervallen, spookachtig palazzo. Wanneer een van de gasten wordt vermoord, komt de detective in een sinistere wereld vol schaduwen en geheimen terecht.