Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Jack heeft een schuld in te lossen: hij is zijn ziel verschuldigd aan de legendarische Davy Jones, spookachtige heerser van de oceaan. Maar de slimme Jack gaat niet zonder slag of stoot ten onder.
Kapitein Jack Sparrow heeft een schuld in te lossen: hij is zijn ziel verschuldigd aan Davy Jones, tenzij hij zowel dood als eeuwige verdoemenis te slim af kan zijn door de legendarische 'Dead Man's Chest' te grijpen. Tril van angst wanneer de machtige Kraken vanuit de zeediepte brult om planken te splijten, rompen te verpulveren en botten te kraken. Bevat beelden van roken.