Men on the Bridge
Deze aangrijpende documentaire verweeft de levens van drie mannen die aan Istanbuls iconische Bosporusbrug werken, en toont hun dagelijks routine, persoonlijke geschiedenis en hun dromen. Hun verhalen creëren een mozaïek van het leven op de brug, wat een uniek, menselijk perspectief toont van de stad en haar ongehoorde bewakers.