Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers
Kidfluencers vertelt het bijzondere verhaal van de eerste generatie kinderen die door hun ouders volledig online zijn opgevoed. Dit gebeurde voor het oog van miljoenen mensen en sommige gezinnen verdienden hier miljoenen mee.