Out There: Crimes of the Paranormal
Acht waargebeurde misdrijven met schokkende confrontaties met de paranormale wereld, weergegeven aan de hand van verhalen van ooggetuigen, interviews met experts en informatie uit nieuwe onderzoeken. Tijdens de spannende zoektocht naar antwoorden komt er telkens hetzelfde gerucht naar boven: er is iets onmenselijks aan de hand.