Jonas L.A.
Kevin, Joe en Nick zijn wereldberoemde rocksterren die proberen een normaal leven te leiden als middelbare scholieren. Hun leven is natuurlijk allesbehalve normaal. Ondanks dat de meeste leerlingen op hun school gewend zijn aan hun roem, gillen sommigen, zoals de energieke en gekke Macy, nog steeds bij hun aanblik.
Kevin, Joe en Nick zijn wereldberoemde rocksterren die proberen een normaal leven te leiden als middelbare scholieren. Hun leven is natuurlijk allesbehalve normaal. Ondanks dat de meeste leerlingen op hun school gewend zijn aan hun roem, gillen sommigen, zoals de energieke en gekke Macy, nog steeds bij hun aanblik. Terwijl ze overdag hun schooluniformen moeten dragen, maakt hun vriendin en styliste Stella kleding voor ze die de grijpgrage handen van hun fans kunnen weerstaan. Buiten school dragen ze outfits om niet te worden overspoeld door hun fans. Ze wonen in een luxe appartement met hun vrolijke vader en bandmanager, Tom. Ondanks hun roem moeten de jongens nog steeds omgaan met het leven en al zijn problemen. Ook al plagen ze elkaar soms, ze staan achter elkaar, helpen elkaar door dik en dun en vinden zelfs nog tijd om wat liedjes te zingen.
Vanessa nodigt Shiraki, een bekende sushikok, uit om te koken voor Joe, Stella, Ben en haar.
Nick en Macy organiseren een cruise om Joe en Stella weer bij elkaar te brengen.
Als het filmen van Forever April ten einde loopt, biedt Mona Joe een hoofdrol aan in het vervolg.