Expedition Amazon
In het Amazonegebied wordt het leven bepaald door het water en vliegen dolfijnen door bomen. Explorers inventariseren hoe het gaat met deze onmisbare en magische bron.
Van de machtige ijzige bron van de Amazone tot de zoetwaterpluim die tot aan de Caraïben reikt, National Geographic Explorers voeren baanbrekend onderzoek uit om te inventariseren hoe het gaat met een van de onmisbare en eindeloos magische hulpbronnen van de planeet. Van unieke mangrovebossen tot de gezondheid van roze rivierdolfijnen en de migratie van Andesberen, extreme urgentie wordt beantwoord met even hoopvolle oplossingen.