Lea
Lea is haar hele leven omringd geweest door criminaliteit. Haar broer is de baas van de ‘ndrangheta en haar echtgenoot is een van zijn trouwe bondgenoten. Maar ze wil koste wat kost een ander leven voor haar dochter. Nadat ze aangifte heeft gedaan, verdwijnt ze spoorloos. Haar dochter Denise moet uitzoeken wat er is gebeurd en moet het mysterie van haar verdwijning oplossen.