Muppets Now
Scooter moet razendsnel de gloednieuwe gestreamde serie van de Muppets uploaden. Dat moet nu direct gebeuren, maar hij wordt geconfronteerd met bezwaren, afleidingen en allerlei complicaties van de andere Muppets.
De Muppets krijgen een nieuwe stagiaire die helpt om het nieuws over Muppets Now te verspreiden.