The Other Side of the Door
Wanneer haar zoon bij een ongeluk sterft, zoekt een moeder (Sarah Wayne Callies) een heilige traditie op om een laatste keer afscheid te nemen, maar haar daden ontketenen onvoorstelbare verschrikkingen.
Het idyllische leven van een familie in het buitenland verandert in een tragedie en daarna in een verschrikking, in deze angstaanjagende film van de studio die The Hills Have Eyes uitbracht. Nadat haar jonge zoon omkomt bij een ongeluk, zoekt een moeder een oude tempel op om een laatste keer afscheid van hem te nemen, maar wanneer ze een waarschuwing negeert dat ze de tempeldeur niet moet openen, raakt het evenwicht tussen leven en dood verstoord, wat tot onvoorstelbare verschrikkingen leidt.