Dragonball: Evolution
De jonge krijger Goku begint aan een ongelooflijk avontuur om kwade krachten tegen te houden en alle zeven Dragon Balls, mystieke bollen die onvoorstelbare krachten verlenen, van de wereld te verzamelen.
Een naïeve, jonge krijger, een oudere sensei, een vrouwelijke wetenschapper met een slechte houding en een knappe dief gaan op zoek naar de zeven Dragon Balls, waarvan hen is verteld dat ze de enige hoop van de aarde zijn tegen een groep buitenaardse wezens die vastbesloten zijn om de planeet te vernietigen.