Under the Bridge
Under the Bridge is gebaseerd op het boek van de schrijfster Rebecca Godfrey, over het waargebeurde verhaal van de 14-jarige Reena Virk (Vritika Gupta) die onderweg was naar een feestje met vrienden en nooit meer thuiskwam. Het verhaal wordt verteld vanuit het oogpunt van Godfrey (Riley Keough) en een plaatselijke politieagent (Lily Gladstone). De serie neemt ons mee in de verborgen wereld van de jonge meisjes die van de moord werden beschuldigd, en toont ons schokkende waarheden.