Stiller Kamerad
Drie Duitse soldaten, een vrouw en twee mannen, worstelen met PTSS. Ze proberen een alternatieve therapie met paarden, die een uniek vermogen hebben om contact te maken met de menselijke psyche. Deze film volgt hun reis om hun innerlijke wonden te helen via deze krachtige en ongewone band.